Rebranding marki REF - Mrucon Events
16758
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16758,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-10.1,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Rebranding marki REF
O projekcie

REF to marka produkująca profesjonalne kosmetyki fryzjerskie marki premium. W związku z wprowadzeniem nowej linii kosmetyków (100% vege) oraz z rebrandingiem marki MruCon Group miał przyjemność zorganizować wydarzenie, na które zaproszone zostały najlepsze salony fryzjerskie oraz pracujący w nich styliści. Event odbył się w najbardziej reprezentatywnym miejscu w Warszawie – Concept 13 w CH VITKAC. Co czekało na zaproszonych gości? Prezentacja marki przedstawiona przez  właściciela REF, następnie prelekcja Prezesa REF Polska. Kulminacyjną częścią eventu był pokaz topowego stylisty na świecie – Momo Sabah. Drugą częścią wydarzenia był bankiet, gdzie zaproszeni mogli skosztować posiłków przygotowanych przez restaurację Concept 13 (posiadacze gwizdki Michelin). Imprezę uwieńczył wspaniały koncert Mawn’s Gallery, a imprezę poprowadził w dwóch językach konferansjer Dominik Kowalczyk.

Typ eventu
Inne
Jesteśmy świadomi, że każda firma ma swoje potrzeby. Nie oferujemy schematycznych rozwiązań. Kierujemy się kreatywnością, elastycznością oraz nieszablonowymi pomysłami.
F
F